اردوی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت کشورمان که از هفته گذشته در پیست آزادی برگزار شده بود به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اولین مرحله اردوی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت کشورمان از هفته گشذته در پیست ورزشگاه آزادی آغاز شده بود به پایان رسید.

این اردو به منظور آمادگی هر چه بیشتر رکابزنان برای شرکت در مسابقات داخل سالن ترکمنستان بود که با نظر محمد ابوحیدری سرمربی جوان تیم ملی سرعت در پیست بتونی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در پایان این اردو نفرات برتر با شرکت در مسابقه انتخابی مشخص شدند.

اولین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت کشورمان بدون حاشیه نبود و اکثر رکابزنان به نبود پیست چوبی مناسب اعتراض داشتند و در چندین مرحله عنوان کردند که مسابقات بین المللی در پیست چوبی به مسافت 250 متر برگزار می شود، اما ما در کشورمان پیست جوبی نداریم و در حال حاضر پیست مجموعه ورزشی آزادی هم بتوبی و با مسافت 333 متر می باشد.

رکابزنان ملی پوش ایران در خصوص پیست بتونی گفتند که نحوه تمرین و تکنیک های قابل اجرا در پیست چوبی خیلی با پیست بتونی تفاوت دارد و این بزرگترین معضل رکابزنان برای آماده سازی و شرکت در مسابقات بین المللی است.

گفتنی است که در پایان این اردو رکابزنان برای رکت در مسابقات سوپر لیگ باید روز سه شنبه شانزدهم خرداد ماه خود را به باشگاه شان معرفی کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار