ساخت مستند روایت ایثار دربابل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید مصطفی صالحیان مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بابل گفت: این مجموعه مستند قرار است درخصوص شهدای محله بیدآباد ضبط شود و تیم فرهنگی هنری یافاطمه الزهرا‌(س) کانون شماره یک بابل تمام کار تحقیقاتی و اجرایی آن را به عهده دارد .

وی با بیان اینکه روایت ایثار در هر قسمت در مورد یکی از شهدا است افزود: قسمت اول آن مربوط به دو برادر شهید، شهید سید محمد و سید قاسم موسوی است که پس از انجام کار پژوهشی درخصوص این دو شهید، مرحله فیلمبرداری آن در روز یکشنبه ۱۴خرداد انجام شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بابل گفت: کل امور فیلمبرداری و تولید فیلم توسط نوجوانان و با همراهی مسئول فیلمسازی کانون فیلم مرکز شماره یک بابل، علیرضا عموزاده و مسئول تولید تئاتر و تئاتر عروسکی، امیرمحمد نوشادیان انجام شد.

سید مصطفی صالحیان افزود: سیدمحمدحسام موسوی و حمیدرضافرهادیان به عنوان بازیگر و پژوهشگر و بنیامین جهان مهر به عنوان فیلمبردار و عکاس دراین پروژه همکاری می کنند.

وی گفت: امیرمحمد نوشادیان نیز دراین قسمت به عنوان فیلمبردار و عکاس حضور داشت.

وی افزود: امیداست روایت ایثار بتواند گوشه‌ای از دلاورمردی ها و راه و روش این شهدا را برای کودکان و نوجوانان نشان بدهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه سرخ شهدا باشیم.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.