اصفهان؛

توزیع 17 تن برنج وارداتی به مناسبت ماه رمضان در اردستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان مقدار 17 تن برنج وارداتی با نرخ مصوب در سطح این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد رضا باقری  افزود: قیمت هر کیلو برنج وارداتی برای مصرف کننده مبلغ 28 هزار ریال تعیین شده است.
 
وی در خصوص توزیع مرغ و گوشت منجمد نیز گفت: برای تنظیم بازار و رفاه حال مردم مرغ منجمد با نرخ هر کیلو 58 هزار ریال و گوشت گوساله منجمد هر کیلو 235 هزار ریال توزیع می شود.
 
رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت اردستان افزود: به هر میزان که نیاز شهرستان باشد با معرفی و مراجعه به واحد پشتیبانی امور دام استان اصفهان، گوشت و مرغ در اختیار نمایندگان شهرستان قرار داده می شود.
باقری با اشاره به تشکیل گروه بازرسی و نظارت ویژه ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: تاکنون بالغ بر شش گروه از فروشگاه ها و محل عرضه مواد غذایی و پروتئینی و میوه فروشی های سطح شهرستان بازدید کرده اند و 9 پرونده متخلف تنظیم و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان در خصوص تامین قند و شکر، روغن و دیگر اقلام پر مصرف گفت: پیش بینی های لازم بعمل آمده است و هیچ گونه کمبودی در شهرستان وجود ندارد.
 
باقری افزود: زولبیا و بامیه هر کیلو 100هزار ریال، حلیم هر کیلو 80 هزار ریال و آش هر کیلو 60 هزار ریال نیز برای مصرف کنندگان در ماه مبارک رمضان عرضه می شود.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.