تمرینات تیم ملی فوتبال افغانستان در اردوی امارات وارد سومین روز خود شد.

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال افغانستان در اماراتبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، سومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال کشور در اردوی تدارکاتی امارات روز گذشته با حضور ۲۳ بازیکن در کمپ فنی فدراسیون فوتبال امارات برگزار شد.
 
در سومین جلسه تمرین ملی پوشان ۲۳ بازیکن حضور داشتند، مصطفی زازی و اویس عزیزی بازیکنانی بودند که در ترکیب امروز شاگردان فیستر حضور نداشتند، قرار بود این دو بازیکن به زودی به اردوی تیم در دبی بپیوندند.
 
تمرین ملی پوشان در هوای گرم و شرجی دبی در حالی وارد سومین روز خود میشود که شاگردان فیستر خود را برای مسابقه روز سه شنبه در دیدار تدارکاتی روز سه شنبه مقابل مالدیو آماده میکنند.
 
یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز، استراحت دادن اوتو فیستر به حسن امین بود. امین به دلیل فشرده گی مسابقات باشگاهی اش در تمرین گروهی بازیکنان حضور نداشت.
 
در تمرین سوم تیم ملی در بی، چند بازیکن جدید نیز حضور دارد، بلال آرزو، نور زدران و قیس شایسته چهره هایی هستند که برای نخستین بار توسط فیستر به تیم ملی دعوت شدند. هر چند این بازیکانان در گذشته نیز پیراهن تیم ملی را به تن کرده اند، اما این بار نیز فرصت این را دارند تا در دوارن کاری سرمربی نام دار تیم ملی، فرصت حضور در رقابت های ملی را پیدا کنند.
 
ملی پوشان در حالی تمرینات را سپری میکنند که هفته آینده در دومین دیدار مقدماتی جام ملت های آسیا به مصاف کامبوج خواهند رفت. کامبوجی که سال گذشته دو بار به افغانستان باخت و حالا نیز در دیداری حساس میزبان شاگردان فیستر است.
 
قرار است تمرینات تیم ملی در طی چندروز آینده نیز در همین مکان برگزار شود، گفته میشود روز سه شنبه همین محل نیز میزبان دیدار تیم های افغانستان و مالدیو باشد. انتظار میرود این دیدار نیز از سوی کشور امارات پخش تلویزیونی نداشته باشد، اما ظاهرا فدراسیون فوتبال از طریق اینترنت و صفحات اجتماعی این مسابقه را به دست نشر خواهد سپرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.