رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان تعداد کانون فرهنگی و هنری مساجد در این شهرستان را که به فعالیت قرآنی می پردازند ۳۴ کانون اعلام کرد.

فعالیت قرآنی 34 کانون فرهنگی و هنری مساجد در شادگانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید جنامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان با بیان اینکه شادگان یک شهرستان پیشتاز در حوزه فعالیت‌های قرآنی است، گفت: فعالیت های قرآنی در این شهرستان محور اصلی برنامه‌های ماه رمضان قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: در این راستا هر ساله برنامه‌هایی برای تقویت تشکل‌های مختلف قرآنی برگزار می‌شود که بخش قابل توجهی از این فعالیت‌ها مختص ماه رمضان است.

جنامی بیان داشت: ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان با توجه به استقبال مناسب مردم یک ظرفیت ارزشمند برای ترویج قرآن در سطح جامعه است از این رو نسبت به آن توجه ویژه شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان با تاکید بر اینکه برنامه‌های قرآنی محوریت همه برنامه‌های ماه رمضان قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: موضوع جزخوانی و جمع خوانی در مساجد را هر چقدر محله‌ای کنیم هم فضا قرآنی شده و هم مردم بیش تر می‌توانند از برنامه بهره ببرند.

وی اظهار داشت: در عظمت این ماه همان بس که خداوند این ماه را ماه نزول قرآن قرار داده است.

سعید جنامی در پایان با مغتنم شمردن این ماه برای تحول اجتماعی و فردی اذعان کرد: ما به عنوان متولیان فرهنگی باید به این فرصت توجه ویژه‌ای داشته باشیم و در راستای خودسازی از آن بهره ببریم چرا که این امر مقدمه‌ای برای خودشناسی و خداشناسی است و در این راستا باید قرآن و عترت به عنوان محور برنامه‌ها موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.