پربازدیدترین‌های سرویس علمی پزشکی؛

بمب انرژی در ماه رمضان را بشناسید/ توصیه های طلایی و مفید برای کنکوری ها/ پنیرهایی با طعم آلودگی و میکروب/کارهایی که شما را مستعد جوش و آکنه می‌کند

آشنایی با بمب انرژی در ماه رمضان/ دوران طلایی جمع بندی کنکور را حرفه‌ای پیش ببرید/ ناگفته هایی برای جلوگیری از ایجاد موخوره/کارهایی که شما را مستعد جوش و آکنه می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.
 
 
 
آشنایی با بمب انرژی در ماه رمضان
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف حلیم به همراه ادویه مخصوص آن را در وعده افطار به روزه داران توصیه کرد.
 
دوران طلایی جمع بندی کنکور را حرفه‌ای پیش ببرید
روزهای پایانی کنکور و برنامه ریزی و عملکرد اصولی در این دوران تاثیر چشمگیری در موفقیت داوطلبان دارد بنابراین نباید آن را دست کم گرفته و ناامید شد.
 
پنیرهایی با طعم آلودگی و میکروب
رئیس اداره بهداشت محیط و سلامت کار وزارت بهداشت با اشاره به برخی تخلفات لبنیاتی ها گفت: پنیرهای باز فله ای خطرات زیادی برای سلامتی به همراه دارد که باید از خرید آنها اجتناب کرد.
 
افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی شهریه متغیر دانشگاه‌های غیر انتفاعی
رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی گفت: شهریه متغیر موسسات و دانشگاه‌های غیرانتفاعی ۱۰ تا ۱۵ درصد حداقل و حداکثر برای سال تحصیلی جدید اضافه می‌شود.
 
پذیرش نقدمنصفانه برای ارتقای کیفیت آموزشی
رئیس سازمان پ‍ژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به انتقادات وارد بر کتاب درسی و محتوای آموزشی گفت: نقد منصفانه و سودمند برای دانش آموزان را در دستور کار قرار می دهیم.
 
کارهایی که شما را مستعد جوش و آکنه می‌کند
یک متخصص پوست گفت: برای شستشوی پوست باید از یک شوینده ملایم استفاده کرد و پوست بطور کامل شسته شود زیرا اگر مقداری از آن روی پوست باقی بماند خود می تواند سبب تحریک و التهاب شود.
 
داروهای ایرانی کیفیت مناسبی در درمان ام اس دارند
عضو انجمن ام اس ایران با اشاره به مشکلات این بیماران گفت: داروهای ایرانی برای بیماران ام اس با هزینه پایین تر و کیفیت بهتر عملکرد مطلوبی را نشان دادند.
 
داوطلبان مجاز در کنکور کارشناسی ارشد مغایرت معدل خود را اصلاح کنند
داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد می‌شوند در صورتی که معدل اعلام شده در کارنامه، معدل واقعی آنان نیست باید نسبت به تصحیح آن اقدام کنند.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
پنیر بسته بندی هم که امروز خردیم برای افطار ، وقتی که بازش کردم داخلش پروتئین اضافی وجود داشت ، مگس !!!!
پنیر تولید داخل .
آخرین اخبار