تصادف و آتش سوزی سه روز گذشته در بابل یک کشته و زخمی به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل اعلام کرد طی روزهای پنجشنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم خرداد ماه 96 ، نیروهای سازمان با انجام 7 عملیات ، شیفتهای کاری خود را به پایان رساندند.

دابوئیان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: در دو روز گذشته سه واژگونی خودرو سبب فوت و مصدومیت شد.

وی افزود : در ساعت 21:38 و 22:20 روز پنجشنبه دو خودرو دچار انحراف و واژگونی شدند که نیروهای سازمان با حضور به موقع در این دو حادثه به ایمن سازی محل پرداختند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: جمعه نیز سقوط خودرو از پل رو گذر روستای ارمک سبب شد تا نیروها با حضور به موقع خود در محل به ایمن سازی محل بپردازند.

دابوئیان افزود : شب گذشته و در ساعت 22:40 آتش نشانان با حضور در روستای دریکنده به اطفای حریق منزل مسکونی پرداختند و در مجموع 41 دقیقه تلاش بی وقفه ، قسمتهایی از اتاق خواب این منزل که دچار آتش سوزی شده بود را اطفا کردند.

وی با اشاره به عدم روشنایی و دید کافی به هنگام تردد شبانه در کنارگذر جنوبی بابل و روزهای گرم پیش رو از همه همشهریان خواست تا با رعایت نکات ایمنی از خسارتهای احتمالی جانی و مالی خود بکاهند.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.