بنیان گذار انقلاب اسلامی، جهانیان را از خواب غفلت بیدار کرد و به همه فهماند تنها مسیر خوشبختی راه خدا، پیامبر الهی و اهل بیت رسول الله (ص) است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن موسوی در گفتگو اختصاصی خود با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون ویژگی های برجسته امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) دنیا را از خواب غفلت بیدار کرد و به همه فهماند تنها مسیر خوشبختی راه خدا، پیامبر الهی و اهل بیت رسول خدا (ص) است، چون که تا قبل از انقلاب اسلامی، مکتب اهل بیت (ع) در دنیا ناشناخته بود و امام خمینی (ره) با انقلاب خودش مکتب الهی را به مردم دنیا معرفی کرد.

وی با بیان اینکه بنیان گذار انقلاب، موج اسلام‌گرایی را دنیا زنده کرده است، اظهار داشت:
امروزه بسیاری از اندیشمندان دنیا روی مکتب الهی تحقیق می‌کنند، که این موج اسلام‌گرایی را حضرت امام (ره) با انقلاب اسلامی ایران شدت بخشید و بسیاری از کسانی که هرگز  اسمی از مکتب اهل بیت (ع) به گوششان نرسیده بود، جدای از اینکه روی مکاتب و مذاهب مختلف جستجو می‌کنند، نحقیق درباره مکتب اهل بیت (ع) را نیز در دستور کار خود قرار داده اند.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: بعد از انقلاب‌ اسلامی‌ ایران شاهد آن بودیم که اندیشمندان تمامی کشور‌های دنیا توجهشان به سمت قرآن و مفسرین واقعی قرآن (اهل بیت (ع)) جلب شد.

وی افزود: ما باید به سراغ مکتب اهل بیت (ع) برویم و سعی کنیم، یادگاری که حضرت امام (ره)، انقلاب اسلامی را که برای ما به ارمغان گذاشتند، با تمامی وجود حفظ کنیم و مسئولان ما وظایف خود را به نحو احسنت انجام بدهند.

حجت الاسلام موسوی در پایان تاکید کرد: یادگار حضرت امام (ره) انقلابی است که حاصل دست رنج تمامی پیامبران الهی و تمامی اهل بیت شهدا است که امروز به دست ما رسیده و باید تا آنجایی که می‌توانیم از هر روشی که خدا به ما نشان داده،برای حفظ انقلاب استفاده کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار