همزمان با سراسر کشور، حرم مطهر احمدی و محمدی (ع)، در سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، سیاهپوش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، عزاداران و زائران به حرم‌های مطهر امامزادگان واجب التکریم در شیراز و استان فارس، آمدند تا ارادت خود را به بنیانگذار انقلاب اسلامی نشان دهند.

 
در این ایام بارگاه مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان فارس، پذیرای خیل عزادارانی است که با شرکت در مراسم‌های سوگواری،  یاد و خاطره پیر جماران را گرامی می دارند.
 
مراسم سوگواری سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خردادماه در شیراز در حرم‌های مطهر احمدی و محمدی (ع) و سیدعلاءالدین حسین (ع) برگزار می‌شود.  
 
مراسم سوگواری دیشب، ۱۳ خردادماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و برپایی آئین عزاداری، با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم فارس برگزار شد.  
 
همچنین امروز ۱۴ خردادماه نیز از ساعت ۱۸ مراسمی در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین (ع) و در قالب محفل انس با قرآن کریم با تلاوت «سیدجواد حسینی»، قاری بین‌المللی کشور و آئین سوگواری سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س)، ارتحال حضرت امام (ره) و بزرگداشت قیام پانزده خرداد برگزار می‌شود.  
 
همچنین مراسم‌ مختلفی در حسنیه‌ها، مساجد و اماکن مقدسه در سراسر فارس و شیراز، با حضور قاریان، سخنرانان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار