رهبر معظم انقلاب به‌عنوان یک انسان اثرگذار در جهان امروز نام گرفت و این امر به برکت خون شهدای مدافعان حرم و دفاع مقدس، رزمندگان و جانبازان رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل در مراسم بیست و هشتمین سالگرد امام راحل که در مصلی قدس آمل برگزار شد، گفت: برای جانشینی امام راحل نمایندگان خبرگان رهبری بر این باور بودند که بعد از امام، رهبر باید از سوی شورایی اداره شود، امروز به برکت یک انتخاب درست، پیام، نگاه و عنایت امام نسبت به مقام معظم رهبری در مجلس خبرگان رهبری گفته شد و بالاتفاق خبرگان رهبری آن روز مقام معظم رهبری را به عنوان جانشین صالح و سکاندار نظام انقلاب اسلامی انتخاب کردند که تا به امروز بر این انتخاب شکرگذار هستیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان یک انسان اثرگذار در جهان امروز نام گرفت و این امر به برکت خون شهدای مدافعان حرم و دفاع مقدس، رزمندگان و جانبازان رقم خورده است.

امام جمعه آمل با اشاره به انتصاب جعفر رسولی به عنوان فرماندار آمل، گفت: امروز سکاندار فرمانداری آمل یک کارنامه بسیار درخشان دارد که خود از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جانباز و آزاده است امیدوارم نگاه خدمت به مردم در ایشان باشد و به امر صنعت، تولید و خواسته های مردم این شهرستان توجه کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.