نیمه‌شب گذشته به وقت محلی انگلیس وقوع سه حمله تروریستی در لندن شماری کشته و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ ­به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه طی تماسی تلفنی با ترزا می، نخست وزیر انگلیس، در خصوص آنچه "حملات تروریستی بیرحمانه" در لندن خواند، به وی تسلیت گفت.

مقامات پلیس لندن روز یکشنبه اعلام کردند فرماندهی ضد تروریسم، هدایت عملیات تحقیق درباره حملات لندن را در دست گرفته است.

از تسلیت ترامپ به نخست‌وزیر انگلیس تا بازنگری پلیس لندن در سیاست‌های خود

پلیس لندن اعلام کرد یک دستگاه خودرو حامل عاملان حملات لندن، از «پل لندن» به سمت «بازار بارو» حرکت کرد و عاملان حمله، خودروی مذکور را ترک کردند. نیروهای مسلح پلیس، مظنونین به انجام حملات لندن را به ضرب گلوله از پای درآوردند.

مقامات پلیس لندن گزارش دادند افرادی که مظنون به انجام حملات بودند، جلیقه هایی شبیه به جلیقه انفجاری پوشیده بودند، اما این جلیقه ها واقعی نبود.

 پلیس لندن اعلام کرد در حال بازنگری در سیاست های خود است، و مردم باید انتظار داشته باشند نیروهای پلیس بیشتری را در سرتاسر این شهر مشاهده کنند.

از تسلیت ترامپ به نخست‌وزیر انگلیس تا بازنگری پلیس لندن در سیاست‌های خود

پیتر رودز، معاون مدیر عملیات مرکز فوریت‌های پزشکی لندن نیز گفت: «ما بیش از 30 مجروح را به پنج بیمارستان لندن انتقال داده ایم. شمار دیگری از مصدومان که جراحات سطحی داشتند، در محل مداوا شدند.»

نیمه شب گذشته وقوع سه حمله تروریستی در لندن شماری کشته و زخمی برجای گذاشت. پلیس انگلیس اعلام کرد حوادثی که نیمه شب گذشته به وقت محلی در شهر لندن اتفاق افتاد تروریستی بودند.


جزئیات بیشتر درخصوص حملات تروریستی شب گذشته لندن را با کلیک بر روی لینک زیر مشاهده کنید؛ 




انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار