رئيس پليس راه فرماندهي انتظامی استان اصفهان از اجرای تمهيدات ويژه برای تسهيل در عبور و مرورو خودروهای زائران مرقد امام (ره ) برای شركت در مراسم ويژه روز 14 خرداد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" حسين پورقيصري با آرزوي قبولي طاعات و عبادات مردم و تسليت سالگرد ارتحال امام خميني (ره) اظهار داشت: با توجه به اينكه همه ساله بسياري از زائران مرقد امام براي شركت در مراسم ويژه روز 14 خرداد از مسيرهاي استان اصفهان استفاده مي كنند به همين جهت تمهيدات ويژه اي براي تسهيل در عبور و مرور و پيشگيری از تخلفات و حوادث ناگوار به اجرا گذاشته مي شود.

وي افزود: از تمامي اتوبوس هائي كه براي اين منظور تردد مي كنند مي خواهيم كه از مسير هاي اصلي مانند اتوبان اصفهان _ كاشان و كاشان _ قم استفاده نمايند و جهت ايمني بيشتر در سفر با همكاران ما و يا پليس ياران بسيجي كه همراه كاروان ها هستند همكاري لازم را به عمل آورند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: با توجه به اينكه زمان مراسم امسال تغيير كرده برگشت زائران نيز بعد از افطار انجام خواهد شدو بنابر اين از رانندگان انتظار داريم كه از رانندگي با حالت خستگي و خواب آلودگي پرهيز كرده و حتماً در طول مسير از راننده كمكي استفاده نمايند.

سرهنگ پورقيصري از فعال بودن سامانه 110120 براي دريافت تخلفات رانندگان اتوبوس ها خبر داد و گفت: مسافران مي توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوي رانندگان ناوگان عمومي سريعاً موارد را همراه با نوع تخلف به اين سامانه ارسال كنند، همچنين رانندگان اتوبوس ها دقت كنند كه دوربين سامانه سپهتن فعال شده و تخلفات رانندگان به صورت سيستمي ثبت مي شود.

رئيس پليس راه استان در ادامه با اشاره به تعطيلات روزهاي 14 و 15 خرداد گفت: به احتمال زياد در روزهاي آينده شاهد سفرهاي درون استاني خواهيم بود و پيش بيني مي كنيم بعد از ظهر روز دوشنبه 15 خرداد شاهد اوج ترافيك در سطح جاده هاي استان باشيم كه در اين زمينه به همه رانندگان توصيه مي كنيم زمان بازگشت خود را مديريت كرده و برگشت خود را به ساعات پاياني موكول نكنند.

اين مقام انتظامي برخورد با تخلفات حادثه ساز مانند سرعت و سبقت غير مجاز، تجاوز به چپ و ، نبستن كمربند ايمني و استفاده از تلفن همراه را خط قرمز پليس راه عنوان كرد و اظهار داشت: ماموران پليس راه در تمامي مسير هاي استان مستقر بوده و با قاطعيت تمام با اين گونه تخلفات برخورد قانوني انجام مي دهند و از همه رانندگان مي خواهيم كه با رعايت قوانين و مقررات سفري ايمن و بي خطر را براي خود و ديگران رقم بزنند.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.