کرمان؛

9 فقره سرقت قطعات و محتويات خودرو کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف 9 فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در نتيجه تلاش های مأموران انتظامی اين فرماندهی طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

9 فقره سرقت قطعات و محتويات خودرو کشف شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: رويکرد اجتماعی و جامعه محوری پليس و استفاده از ظرفيت های مردمی در تحقق امنيت پايدار يکي از مهمترين شروط پايداری امنيت در هر جامعه است و تا زمانی که مردم و دستگاهها با پليس همراه نشوند امنيت برقرار نمی ‌شود.
 
وی افزود: در همين رابطه مأموران انتظامی اين فرماندهی طی 48 ساعت گذشته با انجام يكسری کارهای اطلاعاتی، اقدامات پليسی و اعزام گشت های مضاعف در سطح حوزه استحفاظی خود موفق به کشف چندين فقره سرقت قطعات و محتويات خودرو شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به دستگيری دو سارق در رابطه با اين كشفيات بيان داشت: اين تعداد کشف شامل 7 فقره سرقت محتويات داخل خودرو و 2 فقره سرقت قطعات خودرو است.
 
سرهنگ روانبخش خاطرنشان کرد: اموال سرقت شده پس از شناسايی مالباختگان به آنان تحويل و تحقيقات پليس کرمان برای شناسايی و دستگيری ديگر سارقان و مالخران مرتبط با اين سرقت ها ادامه دارد.
 
اين مقام انتظامی در خاتمه با تاکيد بر لزوم توجه به اصول ايمنی، استفاده از ابزارهای ضد سرقت و توجه به هشدارهاي پليسي از سوی مالکان خودروها، خطاب به شهروندان گفت: پليس برای بهبود امنيت شهر نياز به همکاری مردم دارد و لازم است کليه شهروندان هنگام مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طريق مرکز فوريت های 110 به پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.