امام جمعه تبریز با تأکید به اینکه بسیج به کمک ما نیاز ندارد و ما به کمک آنها نیاز داریم، افزود: باید فرهنگ بسیج در جامعه جاری شود، باید فرهنگ بسیج رابه فرزندان خود از سنین کم آموزش دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز در دیدار با فرماندهان سپاه عاشورا و بسیج آذربایجان شرقی، گفت:بسیجی‌ها همواره پشتیان نظام بوده ‌اند و این امر در بحران هایی مثل سال ‌های 1376 و 1388 به وضوح دیده شد تا غائله ها علیه نظام خنثی شود.
 
وی با بیان اینکه همه نهادها و مسئولان نظام به بسیج نیازمندند و بسیجی‌ها نیازی به آنها ندارند، اظهار کرد: بنده زمانی که در ارتش بودم با وجود مخالفت‌های بسیار، بسیج را در منازل مسکونی ارتش تشکیل دادم و به آن افتخار می کنم.
 
آل هاشم ادامه داد: با توجه به خدمات ارزنده و مهم بسیج در عرصه های مختلف، باید در تمام مراکز، ادارات، دانشگاه‌ها و سایر نهادها، مجموعه بسیج تشکیل شود، چون بسیج یادگار امامی است که سراسر نور و نجات بود و کشور را از ظلم و زیر سایه طاغوت نجات داد.
 
وی با اشاره به گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی در سال های پس از انقلاب اسلامی، گفت: در زمان طاغوت قرآن یا در قبرستان ‌خوانده می شد و یا در جهیزیه دختران به خانه بخت ‌فرستاده می شد، اما امروز شرایط به کلی دگرگون شده است.
 
آل هاشم اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب مدام می‌ گفتند که پس از امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی فرو خواهد پاشید، اما کار انقلابی و الهی مجلس خبرگان بلافاصله پس از ارتحال آن زعیم بزرگوار باعث شد که نائب امام بر سر کار بیاید و انقلاب را در کوران حوادث به درستی و با درایت رهنمون سازد.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.