دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحات شبکه های اجتماعی خود تحلیل هایی از رفتارهای عجیب ترامپ به اشتراک گذاشت.

تحلیل رفتارهای عجیب ترامپ از نگاه محسن رضایی+ توییتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رفتارهای عجیب و خاص ترامپ در برخورد با کشورهای مختلف و سیاست های داخلی و خارجی منحصر به فردش واکنش های مردمی و بین المللی زیادی را به همراه داشته است، از اولین سفر خارجه ترامپ پس از ریاست جمهوری به عربستان تا امضای قرارداد میلیاردی با سعودی ها، سیاست های نژادپرستانه داخلی وی، انتقاد از عدم آزادی و دموکراسی در ایران یک روز پس از انتخابات ریاست جمهوری و هجمه هایی که به وی در خصوص این اظهار نظرات شد و سیاستمداران را نسبت به رفتارهای ترامپ حساس کرده است.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود مطلبی را در خصوص رفتارهای عجیب ترامپ با عنوان ترامپ و ناامنی منتشر کرد و نوشت: " ترامپ و نا امنی

رفتار عجيب ترامپ در پاره كردن زنجيره های دوستی هفتاد ساله با اروپا و قرادادهای چند صد ميلياردی با كشورهای عربِ خلیج فارس و امروز پاره كردن قرارداد پاريس همه علايم يافتن راه نجات برای مقابله با ركودی است كه اقتصاد امریکا با آن دست به گریبان است. توليد و اشتغال امريكايی در معرض يک تند باد عظيم قرار گرفته است. نرخ بیکاری به بالاترين حد آن از سال ٢٠٠١ رسیده بود . ترامپ با دیوارکشی تجاری و امنیتی کردن جهان می خواهد جلوی اين تند باد بيكاری را بگيرد. جمهوری‌خواهان هميشه در چنين حالتی به جايی حمله کرده و توليد و اشتغال خودرا بالابرده اند.

وی همچنین در تعبیری کوتاه در صفحه توییتری خود نیز اینگونه نوشت: " آقای ترامپ از يك سو ديوار تجاری می‌سازد و از سوی ديگر ديوارهای محيط زيست را تخريب می‌كند. جهان خراب شود تا آمریکا بماند!؟".

تحلیل رفتارهای عجیب ترامپ از نگاه محسن رضایی+ توییت 
 
تحلیل رفتارهای عجیب ترامپ از نگاه محسن رضایی+ توییت 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار