استاندار کرمان گفت: سهم مناطق محروم از بودجه استان افزایش داشته که در توسعه و پیشرفت این مناطق سهم به سزایی خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علیرضا رزم حسینی در شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان افزود: اختصاص 72 میلیارد تومان به استان برای اعطای مشوق های لازم در مناطق محروم جای تقدیردارد که در سال جاری 600 تا 700 میلیارد تومان می توانیم جذب سرمایه گذاری داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: در بودجه امسال تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام است و در سال گذشته نیز در این زمینه در استان کرمان اقدامات خوبی انجام شد.
رزم حسینی ادامه داد: نکته مهم دیگر در بودجه سال جاری، توجه به ورزش و جوانان است زیرا خیل عظیم جوانان در کشور نیاز به توجه ویژه به این بخش را نشان می دهد.
وی عنوان کرد: میزان اعتبارات اختصاص یافته به حوزه ورزش وجوانان در استان کرمان تاکنون بی سابقه بوده است.
استاندار کرمان ادامه داد: بخش عمده بودجه ها در اختیار وزارتخانه ها است که در سال گذشته موفق شدیم بودجه هایی را خارج از بودجه سنواتی دریافت کنیم ودر سال جاری نیز باید در این زمینه پیگیری های لازم انجام شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در انتخابات اخیر ملت ایران حماسه بزرگی را آفریدند و در استان کرمان نیز حدود یک ونیم میلیون نفر پای صندوق های رای رفتند که جای تقدیردارد.
رزم حسینی خاطرنشان کرد: انتخاباتی سالم، قانونی و آزاد در کشور و استان کرمان اجرایی شد و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، نعمت انتخابات وجود ارد و مسئولان با رای مردم انتخاب می شوند که نمونه ای از دموکراسی است.
وی عنوان کرد: رسانه ها همکاری بسیار خوبی دارند و اخلاق انتخاباتی در استان کرمان به خوبی محقق شد و انتخابات با شکوه و بدون مساله در استان کرمان برگزار شد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار