نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بستری برای آشنایی جوانان با نرم‌افزارها و مفاهیم قرآنی در فضای مجازی است.

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فرصتی برای آشنایی با نرم‌افزارهای قرآنی

افسانه شر‌فی مدرس دانشگاه‌ در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در عصر تکنولوژی با شیوه‌های جدید در فضای مجازی روبرو هستیم؛ یعنی به طور مرتب نرم‌افزارهای جدید برای سهولت در استفاده از امکانات در فضای مجازی ایجاد می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه جوانان مدت بیشتری از وقت خود را در فضای مجازی می‌گذرانند، بهتر است مباحثی چون موضوعات قرآنی و مذهبی را در این فضا در اختیار آنها قرار دهیم. چرا که قشر جوان در ایران همیشه در معرض یادگیری هستند، بنابراین برنامه‌ریزی برای تقویت روحیه قرآنی جوانان به وسیله فضای مجازی صورت می‌گیرد.

وی نمایشگاه قرآن را در انتقال مفاهیم قرآنی مؤثر دانست و گفت: در نمایشگاه قرآن عرضه‌ محصولات قرآنی به صورت نرم‌افزارهای قرآنی در انتقال مفاهیم قرآنی و مذهبی نقش تعیین کننده‌ای دارد. بنابراین با توجه به گستردگی نمایشگاه قرآن باید بستری برای عرضه بیشتر نرم‌افزارهای قرآنی فراهم شود.

این مدرس دانشگاه به اهمیت داستان‌های قرآنی در فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: داستان‌های قرآنی اهمیت زیادی در آشنایی قشر جوان با مفاهیم قرآنی دارد. بنابراین نمایشگاه قرآن با عرضه نرم‌افزارهای قرآنی در زمینه داستان‌های قرآنی هم نقش تعیین کننده‌ای دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار