عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بعضی از آرمان‌های انقلاب در معرض خطراند یعنی بعضی از جریانات سیاسی و دولت‌ها آن‌گونه که باید و شاید در خدمت آرمان‌های انقلاب و امام(ره) قرار نگرفته‌اند.

"آیت‌الله محسن حیدری" عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ضرورت توجه به اقشار محروم و مستضعف جامعه از سوی مسئولان که مورد تاکید امام(ره) بود، اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی توجهات ویژه‌ای به قشر مستضعف و محروم جامعه شد و خدمات زیادی به آنان ارائه شده است.
 
وی ادامه داد: اما وضعیت به گونه‌ای نیست که  به مرحله ایده‌آل رسیده باشیم هنوز هم مشکلات جدی همچون بیکاری، مسکن، ازدواج جوانان و... در کشور وجود دارد که دولت و انجمن‌های خیریه باید دست به دست هم دهند تا این شکاف‌ها رفع شود.
 
آیت‌الله حیدری با اشاره به آرمان‌های انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی کاملا متاثر از رهیافت فرهنگی اسلام است، بر همین اساس امام (ره) تربیت انسان صالح  را در راس برنامه‌های انقلابی شان قرار دادند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: بسیاری از آرمان‌های انقلاب به برکت هدایت‌های امام(ره)، مقام معظم رهبری و  حضور و اراده مردم، محقق شده است.
 
وی خاطر نشان کرد:  بعضی از آرمان‌های انقلاب در معرض خطر  هستند یعنی بعضی از جریانات سیاسی و دولت‌ها آن‌گونه که باید و شاید  در خدمت آرمان‌های انقلاب و امام(ره) قرار نگرفته‌اند توصیه ما این است که همگی آرمان‌ها را مد نظر قرار بدهیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار