فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با اشاره به اینکه امنيت و آرامش يک نياز و يک پديده اجتماعي است گفت:برقراری امنیت در هر جامعه ای مشارکت همگانی را می طلبد.

امنيت يک نياز و يک پديده اجتماعی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: اقدامات موثری در مبارزه با جرايم به ويژه مواد مخدر و امنیت و آسایش عمومی شهروندان توسط كاركنان انتظامی شهرستان انجام شده كه اين امر مهم باعث استقرار فضای امن با كمترين جرايم در سطح اين شهرستان شده است.

وی اظهار کرد :امنيت يک نياز و يک پديده اجتماعي است و برقراري امنيت مشارکت همگانی را مي‌طلبد و تمام شخصيت‌های حقيقی و حقوقی در تحقق آن نقش دارند و بايد عامل به عمل بوده و با وظايفشان در اين زمينه آشنا باشند.

سرهنگ جمالوندی افزود: امنيت موجود در بستر توسعه کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، سياسی، اجتماعی، اقتصادی است و اگر شاهد توسعه روز افزون کشور در تمامي عرصه ها هستيم اين مرهون تلاش های خستگي ناپزير شما عزيزان در سنگر نيروی انتظامی است .

وی افزود:با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری که سال حمایت از کالای ایرانی ناميده شده تمامی دستگاه ها وارگان ها ونهادها دست به دست هم داده با تلاش وجديت در خصوص عمل به اين شعار اقدام كنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر ادامه داد:افزايش اعتماد عمومی مردم مهم‌ترين سرمايه نيروی انتظامی است و برای ارتقاء امنيت به دنبال افزايش مشارکت عمومی هستيم.

انتهای پیام/ د

امنیت یک نیاز در اجتماع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.