رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بالگرد فوریت پزشکی استان برای نجات جان جوان ۳۷ ساله و انتقال این مصدوم تصادف رانندگی جاده مهران به بیمارستانی در شهر ایلام به پرواز درآمد.

انتقال هوایی مصدوم تصادف رانندگی به بیمارستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛علی دل پیشه بیان کرد: بر اثر تصادف یک دستگاه بونکر حمل سیمان با یک دستگاه خودرو زانتیا در محدوده شهر مهران یک نفر مصدوم شد.
 
وی اظهارکرد: پس از انتقال این فرد مصدوم بوسیله آمبولانس فوریت های پزشکی پایگاه شهری به بیمارستان امام حسین (ع) اقدامات درمانی از جمله اینتوباسیون و چست تیوب گذاری برای وی انجام شد و برای انتقال به بیمارستانی در ایلام، تقاضای اعزام بالگرد به مهران اعلام شد.
 
دل پیشه افزود: نجات جان هم استانی های عزیز توسط بالگرد هوایی اورژانس موجب رضایت مندی مردم و بخصوص مصدومان و بیماران اعزام شده و همچنین دلگرمی و انگیزه مضاعف در بین ما خدمتگزاران مردم در بخش بهداشت و درمان شده است.
 
با راه اندازی اورژانس هوایی در استان و استقرار بالگرد در استان از ابتدای فروردین ماه امسال تعداد ۱۹ مصدوم شامل بیماران سکته های قلبی و مغزی، مادران باردار و مصدومان حوادث رانندگی از مناطق مختلف استان با بالگرد هوایی فوریت پزشکی به مراکز درمانی منتقل شده اند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.