لرستان؛

اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد برای طرح‌های هادی و مطالعه سطح‌بندی روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: سهم قیر رایگان برای استان ۱۳ هزار تن معادل ۷۱ میلیارد و ۷۵ میلیون ریال بوده که این میزان به‌صورت صد درصد جذب شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خاکی‌پور گفت: اعتبارات طرح جامع بهسازی مسکن روستایی ۴۹۱ میلیارد ریال بوده که سهم ۱۴ میلیارد ریالی لرستان جذب شده است. 

وی با بیان اینکه در راستای بهسازی بافت‌های باارزش در لرستان مطالعه تن‌ها یک روستای بافت باارزش انجام شد، افزود: متاسفانه، ولی چون طرح جدیدی در راستای بهسازی بافت‎های بارزش نداشتیم اعتباری به این مهم اختصاص نیافته است. 

خاکی‎پور گفت: مطالعات جامع توسعه کاربری روستا‌ها و ساماندهی سکونتگاه‌های روستایی به‌صورت متمرکز در دستور کار است. 

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با تاکید براینکه در راستای اجرای طرح‌های هادی و مطالعه سطح‌بندی روستایی ۲۵۰۰ میلیارد ریال به کل کشور اختصاص یافته است که سهم لرستان ۷۵ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است افزود: به دلیل تخصیصی که کمتر از سنوات گذشته داشتیم تن‌ها ۱۸ میلیارد ریال را توانستیم جذب کنیم.
خاکی‌پور با اشاره به اینکه در سرفصل مسکن گروه‌های کم‌درآمد گفت: از این محل ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار کل کشور بوده که سهم لرستان از این میزان ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تعیین شده که توانسته‎ایم ۱۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال را جذب کردیم. 

وی افزود: سهم قیر رایگان برای استان ۱۳ هزار تن معادل ۷۱ میلیارد و ۷۵ میلیون ریال بوده که این میزان به‌صورت صد درصد جذب شده است. 

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان بابیان اینکه در راستای طرح نظام فنی توانستیم ۲۸۰ میلیون ریال جذب کنیم گفت: درمجموع از ۴۰۱۹ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته به کل کشور ۱۲۰ میلیارد ریال سهم لرستان بوده که از این میزان ۱۰۲ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال جذب‌شده است. 

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.