رئیس اداره ورزش و جوانان هشترود گفت: ۶۰ برنامه فرهنگی و ورزشی طی هفته تربیت بدنی در شهرستان هشترود برگزار می‌شود.

اجرای ۶۰ برنامه فرهنگی و ورزشی درهشترودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  حسین پور رئیس اداره ورزش و جوانان هشترود در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی ورزشکاران تمام رشته‌ها با امام جمعه هشترود دیدار صمیمی خواهند داشت.

وی ادامه داد: برگزاری دو روزه کلاس شاتل تایم به میزبانی هشترود و با حضور شهرستان‌های استان که مورد استقبال ورزشکاران ومربیان رشته ورزشی بدمینتون نیز قرار گرفته، از دیگر برنامه‌های پیش رو است.

حسین پور اضافه کرد: جمعه این هفته همایش دوچرخه سواری بین علاقمندان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان هشترود از افتتاح باشگاه بدن سازی در شهر نظرکهریزی نیز خبرداد و گفت: این باشگاه با هزینه ۲۰۰میلیون تومان که مبلغ ۱۳۰میلیون تسهیلات و بقیه خود آورده است، دراین هفته افتتاح خواهد شد.

حسین پور تصریح کرد: یک خانه ورزش روستایی نیز با هزینه ۲۰میلیون تومانی در روستای ذوالبین به بهره برداری خواهد رسید.

وی در مورد استخر هشترود نیز گفت: ما برای مرمت و تعمیر اساسی استخر۹۵۰میلیون تومان خرج کردیم که کفاف نداد و با نظر کارشناسان برای اتمام کار استخر مبلغ یک میلیارد تومان نیز اختصاص داده شده است که در عرض چند روز منتظر بازگشایی پاکت‌های مناقصه هستیم که پیمانکار مشخص شود و طرح نیمه کاره استخر تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

وی برگزاری مسابقات هنر‌های رزمی بین باشگاه‌های شهرستان، کوه پیمایی بین کارمندان دولت و برگزاری مسابقه دارت بین بانوان ورزشکار و برگزاری چندین مسابقه ورزشی و هنری را از دیگر برنامه‌های این هفته در هشترود عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ش

 ۶۰ برنامه فرهنگی و ورزشی درهشترود اجرامی شود

 
برچسب ها: اخبارورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.