آیت الله دری نجف آبادی در نماز جمعه اراک گفت : امام راحل تنها متعلق به ایران نیست بلکه متعلق به همه دنیاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در نماز جمعه امروز اراک با اشاره به 14 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره)  گفت: امام راحل تنها متعلق به ایران نیست، بلکه به همه دنیا و مسلمانان آزاده جهان تعلق داشت.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: 14 خرداد سالروز ارتحال بزرگ‌مردی است که با ایمان، شجاعت و توکل بر خدا، ملت ایران را از شر ستمکاران نجات داده و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

امام‌ جمعه اراک  با بیان اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ارزشمندترین یادگار امام راحل و موجب افتخار ایران اسلامی است اضافه کرد : امام خمینی(ره) به ملت ایران درس اعتمادبه‌نفس  و ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبرین را آموخت و امروز تمام آزادیخواهان جهان با الگوگیری از این ایران اسلامی در برابر زورگویان ایستاده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی)رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز  با گذشت بیش از 28 سال از ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ،کشتی هدایت انقلاب را به بهترین نحو ممکن بر عهده گرفته‌اندوبا صلابت راه و اندیشه امام(ره) را ادامه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به سالروز قیام خونین 15 خرداد هم اشاره کردو ادامه داد: 15 خرداد روز فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و  اگراین قیام و انقلاب اسلامی نبود، بیداری اسلامی در سایر  کشورها به وقوع نمی‌پیوست و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران به الگوی سایر کشورها تبدیل  نمی شد.

وی با محکوم کردن فجایع به وجود آمده در افغانستان تصریح کرد: به خاک و خون کشیده شدن صدها نفر از مسلمانان افغانستان، عراق، یمن و دیگر کشورهای اسلامی نشان از عمق دشمنی دشمنان با اسلام دارد.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.