رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان گفت : طرح ملی میهمان و میزبان در ۱۵۰ گروه دانش‌آموزی پیشتاز و فرزانه این استان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا عامریان رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان در نشست شورای معاونان سازمان دانش‌آموزی استان سمنان گفت : این طرح ملی با ابتکار سازمان دانش آموزی استان سمنان در سال جاری تحصیلی اجرای شده است.

وی با بیان اینکه مقدمات اجرای این طرح ملی از سال گذشته تحصیلی در استان سمنان مهیا شده بود تصریح کرد: اجرای آزمایشی طرح میهمان و میزبان در استان سمنان در سال جاری تحصیلی انجام شده و موفقیت آمیز بوده است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان بیان کرد: این طرح در یکصد مدرسه ابتدایی و متوسطه استان سمنان و با حضور 150 گروه تشکیلاتی پیشتاز و فرزانه این استان اجرایی شد.

عامریان با بیان اینکه طرح ملی مهمان و میزبان برای اجرا در مدارس سراسر کشور به سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد شده است ابراز امیدواری کرد تا با مساعدت مدیران سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در سال آینده تحصیلی به صورت سراسری اجرا شود.

وی با بیان اینکه طرح میهمان و میزبان با مشارکت دانش آموزان و اولیای آنان در مدارس استان سمنان اجرایی شود اضافه کرد: در اجرای این طرح یک گروه تشکیلاتی پیشتاز یا فرزانه استان سمنان میزبان گروه دیگری از دانش آموزان همجنس تشکیلاتی خود و والدین آنان خواهد شد و طرح پنج شنبه های بدون کتاب در مدارس نیز محقق می‌شود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.