اصفهان؛

اورژانس شهرستان اصفهان در هفته گذشته هزار و 939 مورد مأموریت‌ داشته است

اورژانس شهرستان اصفهان در هفته گذشته هزار و 939 مورد مأموریت‌ داشته و در این میان تعداد 896 مورد حوادث شهری و هزار و 43 مورد حوادث جاده‌ای بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان درباره اقدامات صورت گرفته در هفته جاری توسط مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی در شهرستان اصفهان اظهار کرد: بر اساس آمار تعداد کل مأموریت‌های اورژانس در هفته گذشته هزار و 939 مورد بوده است.

غفور راستین افزود: در میان این تعداد 896 مورد حوادث شهری و هزار و 43 مورد حوادث جاده‌ای بوده که از این میان 903 نفر به منظور بستری به مراکز درمان منتقل و 263 نفر نیز سرپایی مداوا شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در خصوص بیشترین موارد مراجعه به اورژانس هفته گذشته در شهرستان اصفهان بیان کرد: بیشترین موارد مراجعه به اورژانس برای بیماری‌های قلبی و عروقی با آمار 171 مورد بوده و بعد از آن 95 مورد بیماری‌های داخلی و اعصاب و 55 مورد تنفسی در جایگاه دوم و سوم قرار می‌گیرند.

وی در ادامه گفت: مسمومیت، سقوط، سوختگی 3 مورد و 18 زایمان از دیگر مواردی بود که اورژانس در هفته گذشته به شهروندان ارائه خدمت کرده است.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.