لرستان؛

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت فضاهای مجازی در مدارس لرستان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت فضاهای مجازی در مدارس دوره متوسطه شهرهای خرم‌آباد و کوهدشت خبر داد.


به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهرامی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان؛ گفت: این کارگاه‌های آموزشی به‌صورت آزمایشی در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال‌جاری برگزارشد و در سال‌تحصیلی آینده در سایر شهرهای استان هم برگزار می‌شود.

وی به اجرای موفق طرح توانمندسازی دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها اشاره کرد و افزود: در صورت تامین اعتبار این طرح توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال‌تحصیلی آینده هشت شهر دیگر استان هم تحت پوشش طرح توانمندسازی قرار خواهند گرفت. 
بهرامی در ادامه به ضرورت تدوین سند جامع راهبردی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در کمیته فرهنگی و پیشگیری اشاره کرد و گفت: باید از موازی‌کاری و اجرای برنامه‌های غیر کارشناسی اجتناب کرد و برنامه‌ها را به‌صورت علمی و هماهنگ در تمام دستگاه‌ها اجرا کرد.

وی با پیشنهاد تشکیل سه کارگروه تخصصی با حضور دستگاه‌های ۲۴ گانه کمیته فرهنگی و پیشگیری افزود: باید که از نظر ساختار و شکل اجرایی ارتباط بیشتری با هم دارند در یک کارگروه قرار گیرند و برنامه‌های خود را با هم هماهنگ کنند.

دریکوند، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هم در این جلسه با اشاره به ضرورت تدوین علمی و کارشناسی طرح‌ها و برنامه‌ها گفت: باید فرایند تدوین و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی از طریق کمیته فرهنگی و پیشگیری به سایر دستگاه‌ها ابلاغ شود.
وی افزود: در صورت موفقیت‌آمیز بودن برنامه‌ها تجارب موفق سایر دستگاه‌ها را می‌توان به اشتراک گذاشت.

دریکوند در ادامه به آمادگی کامل آموزش و پرورش برای همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: دستگاه تعلیم و تربیت از تمام ظرفیت‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آموزش خانواده‌ها و دانش‌آموزان استفاده خواهد کرد.
وی به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: با تفویض اختیار به کمیته فرهنگی و پیشگیری می‌توان اثرات فعالیت‌ها را بالا برد و نتایج قابل قبولی را مشاهده کرد.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.