تهیه کنندگی چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی ارتباط می خواهد.

من در سینما خودی نیستممحمد صادق آذین، تهیه کننده و مدیر تولید، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت کم کاری خود در عرصه تهیه‌کنندگی، گفت: من تهیه‌کنندگی نمی کنم؛ چرا که در سینما خودی به حساب نمی‌آیم. تهیه کنندگی چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی ارتباط می خواهد.
 
وی ادامه داد: من سال ها در عرصه سینما کار کرده ام، اما سرمایه ای برای تهیه کنندگی ندارم و به اعتقاد من بهتر آن است که آدم در شغل درجه دو درجه یک باشد، تا این که در شغل درجه یک جای کار نداشته و آدم درجه دویی باشد.
 
آذین گفت: کسی که کار تولید فیلم را انجام می دهد، عملا تهیه کننده است و بر همه پایه های فیلم نظارت دارد، با این فرق که تهیه کننده نقش سرمایه گذار را دارد اما مدیر تولید بدون سرمایه فیلم را تولید می کند.
 
وی یادآور شد: من سینما را دوست دارم و به هنر عشق می ورزم و در هر کجا که باشم عشق به هنر همراهم هست، ولی فکر نمی کنم که آدم مهمی باشم و بیشتر لذت بردن از کار است که برایم اهمیت دارد.
 
این مدیر تولید در خصوص ملاک هایی که برای کار کردن دارد، گفت: وقتی که می خواهم مدیریت تولید اثری را بر عهده بگیرم ابتدا فیلمنامه آن را می خوانم و بعد به تهیه کننده و کارگردان اثر توجه می کنم و اصلی ترین ملاک من برای کار، صداقت است تا این گونه فیلم خوبی ساخته شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار