جمعی از مردم مشهد پنجشنبه شب با حضور در مقابل سرکنسولگری افغانستان و برافروختن شمع با خانواده های قربانیان انفجار تروریستی روز چهارشنبه در کابل ابراز همدردی کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سیدنورالله راغی سرکنسول افغانستان در مشهد با حضور در آیین برافروختن شمع به یاد قربانیان انفجار ترورریستی روز چهارشنبه کابل گفت: همه اعضای بشر شبیه یک پیکر هستند و اگر اتفافی برای یکی از اعضا بیفتد دیگر عضوها هم به آن واکنش نشان می دهند. 

سیدنورالله راغی اضافه کرد: امروز برادران ما در جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند که با نگاهی انسانی و اسلامی در کنار مردم و ملت افغانستان ایستاده اند. 

وی ادامه داد: همواره در طول تاریخ مردم ایران در کنار ملت افغانستان قرار داشته اند و بعد از این حادثه نیز نخستین پیام ها از جمهوری اسلامی ایران به کشور افغانستان ارسال شد. 

سرکنسول افغانستان، این تجمع را نشانگر همراهی و همدردی مردم ایران اسلامی با رنج های ملت افغانستان دانست و افزود: امیدواریم که ایران همچون گذشته در کنار مردم افغانستان، برای تامین امنیت در این کشور تلاش کند. 

ساعت 8 و 30 دقیقه صبح چهارشنبه انفجار مهیب تروریستی منطقه دیپلماتیک کابل را لرزاند که به کشته شدن دست کم 100 تن و زخمی شدن 400 تن دیگر انجامید. 


همدردی مردم مشهد با خانواده قربانیان انفجار افغانستان

همدردی مردم مشهد با خانواده قربانیان انفجار افغانستان

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.