جریان برق برخی معابر و کوچه های سطح شهر مهاباد مدتی است قطع و وصل می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مدیر امور برق شهرستان مهاباد گفت: علت قطعی روشنایی برخی معابرسطح شهر در روزهای اخیر نصب ترانس های جدید در برخی مناطق سطح شهر بوده است.

رشید فیض اله بیگی افزود: برای جلوگیری از نوسانات و برطرف کردن ضعف ولتاژها در فصل تابستان طرح کاهش تلفات در برخی از مناطق سطح شهر در حال اجراست که برای اجرای این طرح 13 دستگاه ترانس جدید خریداری شده که تاکنون 9 دستگاه ترانس در 9 منقطه دارای مشکل نصب شده است و 4 ترانس دیگر نیز به زودی نصب می شود.

فیض اله بیگی افزود: برای خرید این 13 دستگاه ترانس برق حدود 12 میلیارد ریال هزینه شده است که با افزودن این ترانس ها مشکلات ضعف ولتاژ و نوسانات برق کاهش می یابد.

رئیس اداره برق شهرستان مهاباد درباره زمان برطرف شدن این قطعی ها نیز گفت: با توجه به اینکه نصب این ترانس ها به پیمانکار واگذار شده است نمی توان زمان دقیقی را برای اتمام آن برشمرد و انشاءالله تا اوایل تیر ماه با نصب کامل ترانس های باقی مانده، مشکل قطعی برطرف خواهد شد.

مدیر امور برق شهرستان مهاباد اضافه کرد: در راستای تقویت شبکه برق مهاباد بیش از 7 کیلومتر کابل خود نگهدار فشار ضعیف نیز برای جلوگیری از اتصال و برق گرفتگی ها به شبکه برق رسانی افزوده شده است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.