برخی از آبی پوشان پایتخت در ليست خروجى هاى استقلال قرار دارند.

ليست داغ تابستانى خروجى هاى استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شکست سنگين تيم فوتبال استقلال برابر العین در بازی برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان باعث شد تا طعم تلخى اين شكست را منصوریان و شاگردانش و حتى هواداران در این فصل بچشند. 

شکستی كه باعث شد منصوريان تصميم بگيرد 4 یا 5 بازيكن را به تركيبش اضافه كند.

به اين ترتيب با ورود بازيكنان جديد بايد تعدادى از بازیکنان فعلى تيم در ليست خروج قرار گيرند.

از مدت ها قبل زمزمه های زیادی در خصوص برخی نام ها در استقلال به گوش می رسید که منصوریان تصمیمی به استفاده از آنها در لیگ هفدهم ندارد. 

نام هایی که به خاطر شرایط حساس تیم در رقابت های آسیایی تائید نشد اما گویا بعد از شكست سنگين در العین منصوریان قصد دارد با کنار گذاشتن این بازیکنان به نوعی ضعف های خود را جبران كند 
 
سیدمهدی رحمتی دروازه بان و کاپیتان اول استقلال از جمله بازيكنانى است كه شنيده مى شود در ليست قراردادی ها است اما وی ترجيح مى دهد از فوتبال خداحافظى كند.

دیگر نام هایی که در فهرست احتمالی مازاد باشگاه قرار خواهد گرفت لئوناردو پادووانی مدافع برزیلی ، وریا غفوری ملی پوش، یعقوب کریمی ، بهنام برزای، میعاد یزدانی و مگويان هستند که احتمال اضافه شدن دو ستاره دیگر نیز به آنها وجود دارد. در اين ميان بايد بدانيم جدايى مگويان و غفورى قطعى است.

ستاره هایی مثل امید ابراهیمی و کاوه رضایی که ساز جدایی کوک کرده و با وجود تلاش های گسترده منصوریان تمایلی به ماندن در استقلال لیگ هفدهم نشان نداده اند. 

على سيار و كنعانى زادگان نيز جزو خروجى هاى قطعى استقلال هستند .ميعاد يزدانى نيز جزو خروجى هاى اين فصل است.

به  اين ترتيب منصوريان لیست مازاد پر سرو صدایی برای تابستان خواهد داشت و بايد منتظر ماند تا ديد كدام يك از اين بازيكنان در ليست خروج قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار