سنندج؛

توازن منطقه ای از مشکلات اساسی کشور است

استاندار کردستان بر اهمیت توازن منطقه ای تاکید کرد و گفت: کشور ما مثل یک پازل 31 قطعه ای است که باید جایگاه هر کدام از این قطعات در توازن منطقه‌ای دیده شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عبدالمحمدزاهدی استاندار کردستان در نشست هم‌اندیشی با کانون‌های توسعه استان در سنندج به انتخاب اخیر اشاره کرد و گفت: دولت در ایجاد گفتمان توسعه در کردستان موفق عمل کرده است و اثرات این گفتمان را به خوبی در حضور مردم در انتخابات دیدیم.

به گفته وی وقتی 73 درصد از مردم کردستان با درآمد سرانه 52 درصد میانگین کشوری به روحانی رای می‌دهند نشان از آن است که مردم از نگاه معیشتی و زندگی معیشتی گذشته‌اند و به آینده فکر می‌کنند.

استاندار کردستان با اشاره به اهمیت توسعه متوازن در هر کشور و جامعه‌ای بر اهمیت توسعه متوازن تاکید کرد و افزود: بخشی از این توسعه متوازن در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، اقتصادی و غیره معنا می‌شود و بخشی دیگر آن توازن منطقه‌ای است.

زاهدی بر این باور است توازن منطقه‌ای یکی از مشکلات اساسی درکشور بوده و کشور ما مثل یک پازل 31 قطعه ای است که باید جایگاه هر کدام از این قطعات در توازن منطقه‌ای دیده شود.

انتهای پیام/ م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.