هشدار سید مصطفی میرسلیم نسبت به تسامح‌ در برابر هنجارشکنی‌ها

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در کانال تلگرامی خود تأکید کرد اگر حکومت عاجز است اعلام کند تا مؤمنان به وظیفه خود بپردازند.

هشدار سید مصطفی میرسلیم نسبت به تسامح‌ در برابر هنجارشکنی‌ها
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید مصطفی آقا میرسلیم، یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، نسبت به رواج هنجارشکنی‌ها پس از انتخابات هشدار داد. وی با اشاره به نادیده گرفتن ارزش‌های فرهنگی و دینی از سوی برخی، از دولت خواست به وظیفه خود در قبال تکریم ارزش‌های دینی عمل کند. میرسلیم همچنین تأکید کرد در صورتی که دولت نمی‌تواند در این زمینه اقدام جدی کند بگوید تا مومنان خود وارد عمل شوند. متن پیام رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به این شرح است:
 
" به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و فرآیندهای ناموجه تبلیغاتی آن ، بعضی از افراد و گروهک های اجتماعی مبادرت به تشدید  هنجارشکنی در زمینه های فرهنگی نموده اند. بویژه پس از انتخابات، موارد متعددی از توسعۀ بی بند و باری و منکرات علنی را شاهدیم ؛ حتی حرمت ماه مبارک  رمضان نیز نگهداشته نمی شود و عمدا  تجاهر به فسق و روزه خواری می شود.

مهندس سید مصطفی میرسلیم خاطر نشان کرد:  دولت موظف است با این یورش ناهنجاری ها برخورد کند . وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در دفاع از ارزشهای اسلامی از مسامحه و بی توجهی دست بردارد و با این شبیخون فرهنگی مقابله کند. نیروی انتظامی نباید بی توجه از کنار این خلافها و هنجارشکنی ها عبور کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اگر حکومت در مواجهه با این ناهنجاریها عاجز است یا قصد اقدام ندارد ، صریحا اعلام کند تا مؤمنان خود در ایفای وظیفۀ  امر به معروف و  نهی از منکر به اصلاح این نابسامانیهای اخلاقی و فرهنگی و اجتماعی که کیان جمهوری اسلامی را هدف قرارداده است ، بپردازند". 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مهدی
۱۵:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
خدا را شکر که این رییس جمهور نشد
آخرین اخبار