استاندار اردبیل گفت: تکمیل جاده ماجولان - ماسوله از این جهت که باعث رونق گردشگری در جنوب استان اردبیل می‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال نیز از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال نامگذاری شده و باید از این ظرفیت بهره برد و با استفاده از طرح‌هایی که ذیل مقاومت اقتصادی قرار می‌گیرد و به هدف اصلی یعنی تولید و اشتغال برسیم.

وی با اشاره به احداث پروژه راه شال - ماجولان گفت: این پروژه که ماسوله در استان گیلان را به استان اردبیل وصل خواهد کرد که باعث می‌شود خلخال از بن بست خارج شده و از لحاظ رونق گردشگری بسیار با اهمیت است.

استاندار اردبیل افزود: رسیدگی به حاشیه شهرها و بافت‌های فرسوده نیز از منظر جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی اهمیت خاصی برخوردار بوده و باید تمامی دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی به این مناطق کوشا باشند.

خدابخش تصریح کرد: در همین راستا در استان اردبیل ۴ منطقه که در شهر اردبیل دو منطقه (گلمغان و ایران آباد) ، مناطقی در پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال در اولویت است.

وی گفت: در این مناطق علاوه بر انجام کارهای عمرانی اعم از ایجاد کتابخانه، احداث اماکن ورزشی رسیدگی به آب و فاضلاب مناطق و ... توانمند سازی افراد سپس آموزش حرفه‌ای و پرداخت تسهیلات نیز انجام گیرد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل همچنین با اشاره به حمایت از فعالیت‌های کار آفرینی تصریح کرد: می‌توان ۲۰ درصد از اعتبارات استانی را به حمایت از کارآفرینان اختصاص داد که بر این اساس در سال ۹۶ از ۳۰۰ میلیارد اعتبارات استانی ۶۰ میلیارد تومان برای حمایت از فعالیت‌های کار آفرینی اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
امیدوارم زود تکمیل بشه