کرمانشاه؛

اطلاع رسانی گسترده جشنواره کتابخوانی رضوی در کانون های مساجد

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، گفت: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح گسترده به کانون های مساجد شهری و روستایی استان اطلاع رسانی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛طیب صفری مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به ضرورت ترویج سیره علمی و عملی امام رضا(علیه السلام)، گفت: جشنواره های رضوی از جشنواره های فاخری است که به صورت ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد توجه قرار گرفته است.

وی برگزاری این جشنواره ها را در معرفی ابعاد مختلف شخصیت والا و عظیم الشأن علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) بسیار مفید و اثرگذار خواند و افز ود: کانون های مساجد در خصوص جشن های رضوی، دهه کرامت و جشنواره های مرتبط به خوبی ورود پیدا کرده است.
 
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، با اعلام آمادگی برای مشارکت با هر دستگاه یا نهادی که برنامه ای در خصوص امام رضا(علیه السلام) به ویژه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی رضوی داشته باشد، اظهار کرد: کانون های مساجد استان کرمانشاه برای برگزاری هر چه با شکوه تر هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی پای کار آمده اند.
 
وی ابراز کرد: اطلاع رسانی این جشنواره در سطح گسترده در کانون های فرهنگی هنری  و کتابخانه ها ی مساجد مناطق شهری و روستایی استان صورت گرفته است.
 
صفری، اطلاع رسانی و انعکاس اخبار هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در خبرگزاری شبستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: اعلام فراخوان، تولید اخبار از جشنواره و معرفی منابع و چگونگی شرکت در جشنواره در دستور کار خبرنگاران خبرگزاری شبستان قرار گرفته است تا به بهترین نحو ممکن شاهد برگزاری این رویداد ملی باشیم.
 
وی همچنین از استقبال چشمگیر اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد از این جشنواره کتابخوانی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با توجه به اطلاع رسانی خوبی که صورت در کتابخانه های کانون های مساجد صورت گرفته است شاهد حضور پر رنگ و موفق اعضای کانون ها در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی باشیم.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار