کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: کشتارهای نذری شهروندان هرمزگانی در کشتارگاه ها با نظارت بیشتر و پس از نگهداری 24 ساعته در کشتارگاه تحویل داده شود.

وی در دومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان در سال جاری افزود: برای جلوگیری ازشیوع بیماری تب کریمه کنگومناطق خطرناک و کشتارگاه های استان سم پاشی شود .

اکرمی گفت: با اطلاع رسانی مستمر صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به صورت زیر نویس و درج مطالب پزشکی در مطبوعات استان آگاهی بیشتری به شهروندان داده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با اشاره به ساماندهی مراکز عرضه آبزیان در شهر افزود: دستگاه های متولی این امر با برنامه ریزی دقیق از عرضه آبزیان به صورت غیر بهداشتی در مناطق غیر مجاز شهر جلوگیری کنند.

اکرمی افزود: نظارت هر بیشتر دستگاههای اجرایی برای ساماندهی مراکز عرضه ابزیان ضروری است تا نکات بهداشتی رعایت شود.

وی با اشاره به سند پیشگیری از بیماری ایدزدر استان گفت: بیش از هزار و چهارصد نفر در استان ناقل بیماری ایدز هستند که تا کنون 374 نفر فوت کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان افزود: با شناسایی معتادان تزریقی و افراد پرخطر در استان از انتقال این بیماری باید جلوگیری کرد.

اکرمی گفت: با آموزش افراد در مکانهای پرتردد استان مانند فرودگاهها ، هتلها و مراکز اشتغال می توان این بیماری را کنترل کرد.

وی با بیان اینکه مراکز عرضه قرص برنج در استان باید ساماندهی شود افزود: فهرستی از سموم غیر مجازو مراکز غیر مجاز عرضه سموم در استان تهیه شود تا با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.