رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن از برگزاری مسابقات جام روستا به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور تیم‌های فوتسال روستاهای شهرستان‌های غرب استان اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی نجاری  با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام روستا به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در این شهرستان اظهار داشت: هیأت فوتبال شهرستان فریدن با همکاری تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان درر  نظر دارد یک دوره مسابقات با نام جام روستا را در این شهرستان برگزار کند.

وی افزود: این مسابقات در رده سنی آزاد برگزار خواهد شد و تمامی بازیکنانی که قصد شرکت در این دوره از مسابقات را دارند ملزم به قرار گرفتن تحت پوشش بیمه ورزشی هستند و تیم‌ها در هنگام ثبت‌ نام ملزم به رعایت این مورد هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن با بیان اینکه ثبت‌ نام تیم‌ها همه‌ روزه از ساعت 15 الی 18 در هیأت فوتبال شهرستان واقع در اداره ورزش و جوانان در سالن ورزشی کوثر انجام خواهد شد، اظهار داشت: ثبت‌ نام تا تاریخ 11 خردادماه ادامه خواهد داشت وو قرعه‌کشی مسابقات در تاریخ 12 خرداد ساعت 17 در محل هیأت فوتبال برگزار خواهد شد.

نجاری با بیان اینکه باشگاه‌ها و تیم‌های شهری و بازیکنانی که با آن‌ها قرارداد دارند، حق شرکت در این دوره از مسابقات را نخواهند داشت، اذعان کرد: این مسابقات برای شناسایی پتانسیل بازیکنان روستایی و همچنین بحث گسترش ورزش روستایی و عشایری برنامه‌ریزی‌ شده است.

وی تصریح کرد: تمامی گروه‌های روستاهای منطقه غرب استان می‌توانند با ثبت‌نام و تکمیل فرم‌های موردنیاز در این دوره از رقابت‌ها شرکت کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن در پایان در رابطه با تاریخ برگزاری مسابقات گفت: تاریخ و نحوه برگزاری و سایر موارد  پیش‌بینی‌ نشده است و در روز قرعه‌کشی به سرپرست تیم‌ها اعلام خواهد شد.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.