اجرای پیاده راه و احیای جداره های تاریخی مغازه های سنگی را از جمله پروژه های مهم در راستای تبریز ۲۰۱۸ خواند و گفت: اقدامات اجرایی این پیاده راه در پی تصویب شورای هماهنگی ترافیک استان به زودی وارد فاز عملیاتی می شود.

طرح ایجاد پیاده راه ها در تبریز به داش مغازه لر رسید به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛   اکبر امجدی در دومین جلسه هماهنگی که در راستای آغاز عملیات اجرایی طرح پیاده راه و احیای جداره های تاریخی مغازه های سنگی با حضور کارشناسان معاونت شهرسازی و فنی عمرانی شهرداری تبریز، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و سازمان زیباسازی برگزار شد، گفت: به دلیل نزدیکی به سال ۲۰۱۸ و میزبانی تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، این پروژه همسو با اهداف سیاست های گردشگری کلانشهر تبریز اجرا می شود.

وی به مزایای اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح این بافت قدیمی از شهر که به ثبت ملی نیز رسیده است، احیا و زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی را در کنار ایجاد جلوه های بصری فراهم خواهد آورد.

امجدی افزود: طراحی و بدنه سازی شهری و ایجاد منظر شهری مناسب و مطلوب با هدف ایجاد محیطی دلنشین جهت گذران اوقات فراغت و جذب گردشگری بخش دیگری از نکات مورد توجه در اجرای این طرح است.

وی تاکید کرد: برای تامین زیرساخت های مورد نیاز پیش بینی های لازم صورت گرفته و هماهنگی های لازم با سایر دستگاه های خدمات رسان صورت پذیرفته است.

شهردار منطقه ۴ در پایان از شهروندان و کسبه خواست در اجرای این طرح مشارکت لازم را با مجموعه شهرداری تبریز به انجام برسانند.

گفتنی است در ادامه کارشناسان حاضر به بیان نقطه نظرات خود در خصوص نحوه اجرای این طرح پرداختند.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.