رییس کلانتری 169 مشیریه، از دستگیری باند سارقین و کشف 2 دستگاه خودروی سنگین با پلاک جعلی و دست نویس در داخل پارکینگ عمومی خبر داد.

کشف 2 دستگاه خودروی سنگین مسروقه در پارکینگ عمومی مشیریهبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد فرهاد واقعی گفت:  به دنبال دریافت خبری از وجود خودروهای مسروقه در یکی از پارکینگ های عمومی منطقه، تیمی از ماموران انتظامی به محل اعزام که مشاهده نمودند یک دستگاه خودروی سنگین با پلاک مخدوش در پارکینگ پارک است. 

در تحقیقات پلیسی مشخص شد، اخیراً سه نفر جوان خودورهای مختلفی را به پارکینگ انتقال داده‌اند. بنابر تحقیقات مشاهده شد که پلاک جلوی یکی از خودروهای سنگین با پلاک عقب آن، تطابق ندارد و پلاک عقب خودرو، دست‌ساز می‌باشد. 

وی افزود: پلاک‌های خودرو را از مرکز پلیس، استعلام و مشخص شد که پلاک‌ها متعلق به خودرو دیگری بوده و کامیون موصوف سابقه ثبت سرقت دارد و سارقین خودرو را در حوالی نارمک ربوده اند. علاوه بر این خودرو، یک دستگاه خودروی وانت بار دیگری نیز که پلاک های آن جعلی و دست نویس بود و توسط همین سارقین به پارکینگ انتقال داده شده بود، کشف و ضبط شد. به گفته وی، متهمین طی یک عملیات پلیسی، دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند.  

رییس کلانتری مشریه، در پایان به منظور جلوگیری از وقوع سرقت به شهروندان توصیه کرد: از تجهیزات ایمنی مانند قفل فرمان و پدال، نصب دزدگیر برای پیشگیری از وقوع سرقت استفاده کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار