از فردا شاهد روند کاهشی دمای هوا در استان خواهیم بود و پیش‌بینی می شود دمای هوا از فردا بین تا 2 سه درجه کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس مدل‌ها و نقشه‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری وزش بادهای قابل ملاحظه و بعضا شدید پیش بینی می شود که این وزش باد به ویژه برای امروز همراه با برخاستن گرد و خاک محلی خواهد بود.
 
علیرضا غلامپور ،‌ اظهار کرد: تا پایان هفته جاری خلیج فارس مواج خواهد بود. همچنین از فردا شاهد روند کاهشی دمای هوا در استان خواهیم بود و پیش‌بینی می شود دمای هوا از فردا بین تا 2 سه درجه کاهش یابد.

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: در شبانه روز گذشته ایذه با 18 درجه سانتی گراد و امیدیه با 47 درجه سانتی گراد به ترتیب خنک ترین و گرم‌ترین نقاط استان بودند. تغییرات دمای هوای امروز  اهواز نیز بین ۴۸ و ۳۰ درجه سانتی گرداد در نوسان خواهد بود.
 
همچنین مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تندباد با سرعت 50 تا 60 کیلومتر بر ساعت روز چهارشنبه برخی شهرهای استان را در نوردید.
 
کوروش بهادری اظهار کرد: سرعت باد در آبادان و اهواز به طور متوسط به 50 کیلومتر و در ماهشهر به 60 کیلومتر بر ساعت رسید.
 
وی افزود: کمترین دید افقی در آبادان، ماهشهر و هندیجان به سه، در اهواز به 2 و و در شادگان به چهارکیلومتر رسید.
 
بهادری ادامه داد: شعاع دید رو به بهبود است و تا فردا با شدت کمتری ادامه دارد و گرد و غبار محلی در نوار مرزی پیش بینی می شود.
 
براساس اعلام اداره کل محیط زیست خوزستان میزان آلودگی هوا در روز چهارشنبه درآبادان به 14، شادگان 11، ماهشهر 9 و در اهواز به هفت برابر حد مجازرسید.
 
انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.