24 فقره سرقت در شهرستان بهشهر کشف شد.

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهردر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با هدف تامین نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی در سطح شهرستان بهشهر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری 24 سارق منزل ، مغازه و اماکن عمومی در این شهرستان شدند .

وی از کشف 24 فقره سرقت در اجرای این طح خبر داد و گفت: به منظور برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و عاملان افیونی 2 باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در این شهرستان متلاشی و 25 معتاد متجاهر دستگیر شدند که در مجموع 2 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از اعضای این باندها کشف شد .

سرهنگ شجاعی با اشاره به توقیف 62دستگاه موتورسیکلت به دلیل عدم توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی، افزود: کارکنان انتظامی شهرستان بهشهر طی ده روز گذشته موفق به کشف 2دستگاه موتورسیکلت ،2دستگاه دوچرخه و 510هزار تومان وجه نقدو 8راس گوسفند سرقتی و همچنین ،440نخ سیگار قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه شارکت و همکاری مردم با پلیس به شیوه های مختلف بویژه اطلاع رسانی در زمینه جرائم رخدادی و آسیب های اجتماعی می تواند در بحث برقراری امنیت مطلوب بسیار موثر و مفید باشداز شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هرگونه مسائل امنیتی مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار