عضو فراکسیون ولایت گفت: امروز دو سه نفر بر خلاف نظر فراکسیونی در انتخابات هیئت رئیسه رأی آوردند که بیانگر عدم تعهد نمایندگان به صحبت‌هایشان است.

ئئئئئئ"محمود بهمنی" عضو فراكسيون ولايت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برخی بدعهدی‌هایی که امروز در جریان انتخابات هیأت رئیسه مجلس اتفاق افتاده بود، گفت: امروز برخلاف تفاهم‌نامه‌هایی که میان سه فراکسیون مجلس بسته شده بود، رفتار شد.
 
وی تصریح کرد: کاندیداهایی برای نواب رئیس، دبیران و ناظران از سوی هر سه فراکسیون معرفی شدند که تنها در عمل به گزینه رئیس مجلس متعهد بودند البته در صحن علنی هم برخی به صورت خودجوش برای انتخابات هیأت رئیسه کاندیدا شدند.
 
نماینده مردم ساوجبلاغ بیان داشت: با رای آوردن سه نفر خارج از لیست هم در صحن توانستند افراد مورد توافق را کنار بزنند اگرچه حتما هماهنگی‌های لازم انجام شده بود وگرنه بدون حمایت کسی نمی‌تواند رأی بیاورد.

عضو فراکسیون ولایت ادامه داد: آشوری تازیانی، عباسی، امیرآبادی و یوسف‌نژاد خارج از توافق امروز کاندیدا شدند، البته بنده نیز قرار بود کاندیدا شوم که به دلیل همین مسائل موجود در مجلس از این امر انصراف دادم زیرا سلامت کار و اخلاقیات ارزش بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه زمانی که دو سه نفر بر خلاف نظر فراکسیونی رأی می‌آورند یعنی نمایندگان به تعهد خود عمل نکردند، گفت: حداقل طی دو هفته گذشته فراکسیون‌ها جلساتی را برای انتخابات هیئت رئیسه برگزار کردند که متأسفانه به بسیاری از توافقات در آن عمل نشد و هیچ گاه هم عمل نخواهد شد.

نماینده مردم ساوجبلاغ با اشاره به انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون‌ها طی هفته آینده هم تصریح کرد: البته در این قسمت به خاطر محدود بودن تعداد افراد مسائل کمتر و بهتر خواهد بود، اما باز هم لابی‌گری و صحبت‌کردن‌های اینگونه باقی خواهد ماند و به همین دلیل است که متخصص‌ها در جای خود نمی‌نشیدند.
 
عضو فراکسیون ولایت تاکید کرد: امروز کشور ما با وجود منابع غنی دارای بحران مدیریتی است چرا که هیچ شخصی در جایگاه خود قرار ندارد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار