تقویم آموزشی یکساله ویژه صنعتگران خراسان رضوی به جهت ارتقا مهارتهای تخصصی مورد نیاز شاغلین تدوین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مهدی زاده مقدم مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: در راستای ارتقاء آموزشهای مورد نیاز صنایع کوچک استان وبا همکاری شرکت‌های خدمات آموزشی دارای صلاحیت، بر اساس نیاز سنجی انجام پذیرفته اقدام به برگزاری دوره ها، سمینار‌ها و کارگاههای آموزشی خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به نقش و اهمیت آموزش باید این فرهنگ در بین صنعتگران نهادینه شود، زیرا یکی از مباحث مهم است که در کیفیت و کارایی کارکنان اثر گذار است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در شهرستان‌های استان خراسان رضوی با پرداخت تا سقف هشتاد درصد از مبلغ شهریه به شاغلین واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی و صنایع کوچک مستقر در خارج از شهرکهای صنعتی، فعالان خوشه صنعتی، شرکتهای خدمات فنی و مهندسی و اعضا فن بازارانجام می‌شود.

مهدی زاده مقدم گفت: از ویژگی‌های این تقویم آموزشی می‌توان به آموزش‌های مورد نیاز بخش صنعت در مناطق کمتر توسعه یافته، برگزاری دوره‌های آموزشی غیر حضوری و الکترونیک و همکاری وسیع بخصوص با آموزش فنی و حرفه‌ای استان است.

وی تصریح کرد: به منظور ارتقا مهارتهای تخصصی مورد نیاز شاغلین واحدهای صنعتی این شرکت با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش کاربردی و هدفمند به صورت کارگاهی یا حین کار هم خواهد کرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: به منظور تسهیل شرایط فراگیری آموزشی دوره‌های آموزش مجازی نیز برای واحدهای صنعتی برگزار می‌گردد که از طریق پورتال e-sme.ir و رایگان قابل دسترسی می‌باشد.

جهت دسترسی به تقویم آموزشی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه و در قسمت اطلاعیه‌ها و فراخوان ها، تقویم آموزشی را ملاحظه فرمائید.

انتهای پیام//ه. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.