وزارت کشور افغانستان اعلام کرد: نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان انتقام خون قربانیان این رویداد را از تروریستان جنایت کار خواهند گرفت.

اعلامیه وزارت داخله در پیوند به رویداد تروریستی امروز کابل

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت کشور/داخله جمهوری اسلامی افغانستان، حمله تروریستی صبح امروز در کابل را به شدت محکوم و تقبیح و تأکید کرد: نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان انتقام خون قربانیان این رویداد را از تروریستان جنایت کار خواهند گرفت.

حوالی ساعت ۸:۲۵ صبح امروز یک تروریست با استفاده یک موتر مملو از مواد انفجاری خود را در چاراهی ذنبق مربوطات حوزه دهم امنیتی شهر کابل منفجر ساخت که در نتیجه این رویداد ۱۰۰ تن ازافراد ملکی به شمول کودکان و زنان شهید و زخمی شده و بیشتر از ۵۰ عراده وسایط افراد ملکی نیز تخریب و یا قسما خساره‌مند گردیده اند.

نیروهای پولیس ملی به اسرع وقت ساحه رویداد را انسداد نموده و مجروحین را به زودترین فرصت به شفاخانه انتقال داده اند که جزئیات بیشتر در پیوند به این رویداد بعدا به نشر خواهد رسید.

حمله تروریستی و وحشیانه در ماه مبارک رمضان با تمامی اصول و ارزش های انسانی و اسلامی در تضاد است و آشکار است که طراحان و مجریان این گونه حمله ها نه تنها بویی از انسانیت و اسلامیت نبرده اند، بلکه دشمن انسانیت و اسلامیت بوده و به خاطر بدنام سازی اسلام، دست به این گونه حمله ها می زنند.

وزارت امور داخله جمهوری اسلامی افغانستان، از بارگاه ایزد متعال برای شهدا بهشت برین، برای بازماندگان شان صبر جمیل و برای زخمیان این رویداد صحت و سلامتی عاجل استدعا می نماید.

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.