محسن رضایی صفحه اینستاگرام خود را به تصویری از سردار شهید شعبان نصیری اختصاص داد.

گرامیداشت یاد شهید حاج شعبان نصیری از سوی رضایی
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که شامگاه سه شنبه نهم خردادماه ۱۳۹۶ در منزل سردار شهید شعبان نصیری حضور یافته بود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به تمجید از تلاش های شهید شعبان نصیری  در کادرسازی نیروهای سپاهی، خصوصا در سپاه کرج پرداخت.

گفتنی است؛ سردار رشید سپاه اسلام، رزمنده ی جبهه های "جهاد اصغر" و "جهاد اکبر"، حاج "شعبان نصیری"، پس از نزدیک به 38 سال مجاهدت و جهاد در میادین دفاع از "حریم اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه و آله)، سر انجام به یاران شهیدش پیوست. 

این سردار که از یادگارانِ ۸ سال دفاع مقدس بود و سابقه ی حضور طولانی در "سوریه" به منظور دفاع از "حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)" را در کارنامه ی خود داشت، ظهر روز جمعه 5 خرداد 1396 مصادف با شبِ اول "رمضان المبارک"، در جبهه ی "عراق" و طی عملیات آزادسازی "موصل" از اشغالِ "مزدوران سعودی" و "پیروان اسلام آمریکایی" بال در بال ملائک گشود.

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"شهادت بر آستان رمضان. نامش شعبان نصیری است؛ نامی زیبا و ماندگار، و شگفت آن که در آخرین روز ماه شعبان و بر آستان حلول رمضان در حین پاکسازی اخرین سنگرهای داعش در غرب موصل به شهادت رسیده است تا قبل از آغاز ضیافت الهی، به عیش ابدی رسیده باشد و روزه عشق را با رایحه آسمانی دوست افطار کند. در خانه او به قاب عکسی خیره ایم که لبخندش را، چون هلال روشن ماه قاب گرفته است. آنچه از او در قاب خاطره باقی است، مسؤولیت شناسی، پشتکار و کادر سازی به ویژه در سپاه پاسداران کرج است. شهید شعبان نصیری، پس از ۳۵ سال مجاهدت در نبرد با تروریست‌های تکفیری به فیض شهادت نایل آمد. راهش پر رهرو باد."

گرامیداشت یاد شهید حاج شعبان نصیری از سوی رضایی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار