برای مثال اگر بهترین جنس را تولید کنید و تبلیغات صحیحی نداشته باشید مسلما متضرر خواهید شد و البته بالعکس آن هم برای یک بازار زود گذر صادق است یعنی اگر میتوان بدترین جنس را هم با تبلیغات قوی برای مدتی به نسبت کوتاه به فروش رساند.
در نتیجه اگر شرکتی بخواهد مشتری جذب کند باید تبلیغاتی قوی و جذاب داشته باشد و برای حفظ مخاطب و جذب مشتری بیشتر برای یک تجارت طولانی مدت باید کیفیت مناسبی نیز ارائه کند.
در میان تبلیغات مختلف اگر میخواهید با هزینه کمتر جذب مخاطب بیشتری نیز داشته باشید، لازم است مشاور تبلیغاتی با هوش و خلاقی را نیز انتخاب کنید.
یک شرکت تولید جاروبرقی با امکاناتی ساده و اجاره یک بیلبورد و خلاقیت مشاور تبلیغاتی اش از فضای اطراف بیلبورد برای جذب مشتری بیشتر و ثبت کردن یک ذهنیت مثبت در ضمیر ناخودآگاه مخاطبش استفاده کرده است.
در ادامه ویدئو منتشر شده از تبلیغ این جاروبرقی را که مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفته مشاهده کنید.
انتهای پیام/