سرپرست تیم تراکتورسازی از آغاز مذاکرات این باشگاه با فرزاد حاتمی برای تمدید قرارداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمودی سرپرست تیم تراکتورسازی گفت: باشگاه تراکتورسازی در ادامه روند مذاکرات خوب با بازیکنانش، امروز با فرزاد حاتمی گفت‌و‌گو خواهد کرد.
 
وی در مورد آخرین وضعیت محمدرضا اخباری گفت: مذاکرات با باشگاه سایپا برای صدور رضایت‌نامه اخباری ادامه دارد و متاسفانه هنوز به توافق با این باشگاه برای بازگشت اخباری به تراکتورسازی دست نیافته‌ایم.
 
بازیکن سابق تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران عنوان کرد: خوشبختانه با فرزین گروسیان دروازه‌بان دوم تیم تمدید قرارداد کرده و باید اضافه کنم که مهدی محمدیان دروازه‌بان تیم جوانان تراکتورسازی تبریز که به همراه تیم ملی جوانان در مسابقات جام جهانی حضور داشت، یکی از پشتوانه‌های خوب تیم تراکتورسازی در این پست است.
 
وی افزود: محمد امین بهرامی یکی دیگر از دروازه‌بانان پایه تیم تراکتورسازی که در آخرین اردوی تیم ملی جوانان خط خورد، یکی دیگر از بازیکنانی است که آینده درخشانی داشته و می‌تواند به همراه محمدیان تراکتورسازی را در پست دروازه‌بانی آسوده خاطر نمایند.
 
محمودی گفت: علی طاهران که به دلیل حضور در تیم بزرگسالان تراکتورسازی از تیم ملی جوانان کشور خط خورد نیز از امیدهای آینده این تیم به شمار رفته و قطع به یقین اگر در به همراه تیم ملی جوانان در جام جهانی حضور داشت، یکی از بازیکنان ثابت این تیم می‌توانست باشد.
 
سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز از شروع تمرینات این تیم از روز 19 خرداد خبر داد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.