دبیر کل حزب اراده ملت گفت: سبک زندگی مسئولین نباید با متن جامعه فاصله چندانی نداشته باشد چرا که در غیر این صورت روش زندگی مسئولین با آرمان‌های امام و انقلاب سازگار نخواهد بود.

احمد حکیمی‌پور دبیر کل حزب اراده ملت در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تحقق آرمان‌های امام(ره) در زندگی مردم و مسئولین اظهار داشت: الگوی امام (ره) ساده‌زیستی و مردمی بودن بوده است که این موارد از ارزش‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌آید و طبیعتا دست اندرکاران نظام در هر موقعیت، مسئولیت و هر قوه‌ای که به فعالیت می‌پردازند باید سیره امام (ره) را الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: سبک زندگی آنها باید با متن جامعه فاصله چندانی نداشته باشد چرا که در غیر این صورت روش زندگی مسئولین با آرمان‌های امام و انقلاب سازگار نخواهد بود.

حکیمی‌پور بیان داشت: آرمان‌های امام و انقلاب در قانون اساسی نیز تجلی یافته و باید به اصول قانون اساسی علی‌الخصوص به موضوع عدالت اجتماعی، حقوق مردمی و کم کردن فاصله طبقاتی در جامعه توجه بیشتری شود و در واقع باید یک جامعه آرمانی که در شأن ارزش های انقلاب است ساخته شود.

دبیر کل اراده ملت تصریح کرد: فکر می‌کنم علی‌رغم تلاش‌هایی که صورت گرفته است کماکان راه طولانی را برای رسیدن به یک جامعه آرمانی با معیارهای ذکر شده در پیش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به اسلام مستضعفین و پابرهنگان معتقد بودند و مسئله‌ای که ایشان همواره پیگیر آن بودند سبک رفتار و حکومت امیرالمومنان است که ایشان نیز به دنبال عدالت و توجه به طبقات مستضعف بوده اند.

حکیمی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم در شرایط فعلی فاصله فقیر و غنی رو به افزایش است و این شکاف کماکان پر  نشده است و باید مسئولین و دولتمردان تلاش کنند که توجه به اقشار پایین‌دست در اولویت کار آنان قرار گیرد چرا که سرمایه اصلی ایران و انقلاب اسلامی مردم و پشتیبانی آنان است.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار