مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداری اروميه گفت: بوستان ها و پارك های سطح شهر اروميه به مانند سال های گذشته در ايام ماه مبارك رمضان میزبان شهروندان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ علي شايگان، با بيان اينكه آمادگی و تدابیر لازم جهت استفاده شهروندان از فضاهای سبز و پارکهای اروميه در ایام ماه مبارک رمضان فراهم شده است گفت: اصلاح و بازبینی سیستم های روشنایی و تامين امكانات لازم براي بهرمندي شهروندان از پارك هاي و بوستان هاي شهر در ايام ماه مبارك رمضان مهيا شده است .

وي در ادامه با اشاره به غبارروبی نمازخانه های بوستان های سطح شهر اروميه، بيان كرد: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش مراجعات مردمی بعد از افطار جهت استفاده از نمازخانه ها، غبار روبی نمازخانه های موجود در بوستان ها انجام شد.

مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري اروميه خاطر نشان كرد: به دلیل مصادف شدن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات و فصل تابستان، شهروندان می توانند ضمن حضور در بوستان ها در پارک هاي الغدیر، ائللرباغی و پارک جنگلی، پارک خانواده شهرداری وآنالارباغی برای اقامه فریضه اعمال نماز و دعا را به جا آورند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.