مدیران باشگاه استقلال از امروز به طور رسمی در نظر دارند نقل و انتقالات تابستانی را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان،مدیران باشگاه استقلال طی هماهنگی های صورت گرفته در نظر دارند از صبح امروز نقل و انتقالات را به طور رسمی آغاز کنند.

استقلالی ها کار مذاکره با بازیکنان خود را از امروز شروع می‌کنند و قصد دارند تا 10 روز آینده، قرارداد همه بازیکنان آزاد خود را تمدید کنند.

طبق خواسته منصوریان قرار است 3،4 بازیکن بین المللی به ترکیب تیم اضافه شود که بدون شک یکی از این بازیکنان روزبه چشمی خواهد بود .

 بازگشت سرور جپاروف هافبک ملی پوش ازبکستانی از دیگر مواردی است که مسئولان استقلال درصدد این بودند تا امروز ظهر با این بازیکن جلسه ای را برگزار تا وضعیت حضورش در جمع آبی ها مشخص شود.

به این ترتیب جپاروف امروز با مسئولان نقل و انتقالات استقلال مذاکره کرد و در جلسه ای که با آبی پوشان داشت به توافق رسید از 20 خرداد در تمرینات حاضر شود.

گفته می شود حضور پژمان منتظرى در استقلال قطعى شده او به دنبال كارهاى خود براى حضور در ايران است اما منصوريان درخواستى براي جذب مجتبى جبارى نداشته است.

همچنين استقلال با سجاد شهباززاده مذاكره كرده و به زودى وضعيت وى مشخص مى شود.

رابسون براي مذاكره با باشگاه باهيا به برزيل رفته و تا چند روز آينده پاسخ نهايى را به باشگاه اعلام مى كند.

وضعيت رامين رضاييان ٥٠-٥٠ است و منصوريان هنوز درخواستى براى جذب اين بازيكن نداشته است
 
همچنین قرار است آبی ها فردا با امید ابرهیمی برای تمدید قرارداد بر سر میز مذاکره بنشینند.

با این وجود باید منتظر ماند تا دید استقلالی ها با کدام بازیکنان در نظر دارند قرارداد منعقد کنند .از طرفی این طور که به نظر می رسد مدیران استقلال به دنبال این هستند تا با آغاز نقل و انتقالات تا حدودی شکست سنگین را برای هواداران کم رنگ کنند که بدون شک این امر غیر ممکن است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار