صندوق کارآفرینی امید در بخش مرکزی خاش 20 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،رئیس صندوق کارآفرینی امید خاش سیستان و بلوچستان گفت: این صندوق در کمتر از یک سال اخیر حدود 20 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای 95 طرح مختلف در بخش مرکزی این شهرستان پرداخت کرده است.
 
محمد سنجرانی: همچنین 45 میلیارد ریال از ابتدای سال تا کنون به صورت جداگانه برای اجرای پروژه پرورش و تولید جوجه یک روزه به متقاضیان بخش مرکزی خاش پرداخت شده است.
 
وی ادامه داد: ظرفیت تولید جوجه یک روزه در این مجموعه سالانه افزون بر 16 میلیون قطعه است که تا 6 ماه آینده به بهره برداری می رسد.
 
وی افزود: برای اجرای طرحهای گردشگری و بوم گردی تسهیلات خوبی از سوی صندوق کار آفرینی به متقاضیان واگذار می شود که در حال حاضر 6 طرح در دست پرداخت است.
 
وی تاکید کرد: اولویت مهم این صندوق پرداخت تسهیلات برای کمک به رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، ماندگار کردن روستائیان، حمایت از طرحهای بزرگ صنعتی و کشاورزی، توجه به پروژه های دانش بنیان و نیز کشت و تولید گیاهان دارویی با محوریت شرکت های تعاونی است.
 
وی بیان کرد: تلاش برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال محور کار ما در صندوق کار آفرینی امید بوده و دولت نیز بر حسب توان خود کمک می کند تا گره ای از مشکلات مردم به ویژه در مناطق محروم و مرزی مانند خاش باز شود.
 
بخشدار مرکزی شهرستان خاش نیز گفت: نگاه دولت یازدهم بر این است تا اقتصاد در همه ابعاد شکوفا و به رونق تولید و اشتغال کمک شود.
 
مجتبی شجاعی با تقدیر از نگاه ویژه دولت به حمایت از کسب و کار در قالب ارایه تسهیلات کم بهره در مناطق محروم افزود: ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال در نواحی مرزی کشور یکی از سیاست‌های اصلی دولت یازدهم است.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار